Saturday 3 September 2016

Ucapan ‘Sweet’ Dari Raja Muda Selangor Setelah Pernikahan Ayahanda Sultan Selangor

Tags
loading...

Ini Reaksi Raja Muda Selangor Tentang Pernikahan Ayahandanya - Trending

Reaksi ini dipetik daripada status instagram DYTM Raja Muda Selangor, Tengku Amir Shah ibni Sultan Sharafuddin Idris Shah (@rmselangor)selepas berita pernikahan ayahandanya dilaporkan di media massa hari ini.


A father is a man like no other. Our relationship is as normal as other father and sons. He gave me life, sacrificed for me, brought me up to be a man, guided me when I am down and the best example to me of how to become a great leader.
A strong willed man, a brave fighter, a Sultan full of wisdom and compassion adored by his people. I have nothing but admiration for this one man I call Dad. I will always be supportive and stand behind you as your warrior, I am forever proud to be your son.
Alhamdulillah and congratulations Dad! I am super happy for you.

Seorang bapa tiada gantinya. Hubungan kami normal sama seperti anak dan ayah yang lain. Dia membesarkan saya, berkorban untuk saya, mendidik saya menjadi seorang lelaki, memberi tunjuk ajar ketika saya putus asa dan contoh terbaik buat saya untuk menjadi seorang pemimpin yang hebat.
Seorang yang bersemangat waja, pejuang yang berani, Sultan yang penuh kebijaksanaan, dan disanjungi rakyat saya cukup kagum dengan lelaki yang saya panggil ayah ini. Saya akan sentiasa menyokong dan berdiri di belakang ayah sebagai pejuangmu. Saya sentiasa bangga menjadi anak ayah.
Alhamdulillah dan tahniah ayah! Saya sangat gembira untuk ayah.
Demikian status dalam instagram Tengku Amir Shah yang nyata sangat gembira dengan pernikahan ayahandanya.
Artikel Berkaitan
Anda Mungkin SUka


EmoticonEmoticon