Saturday 17 September 2016

Ayah Emma Maembong Bagi Homeless UK ni Makan. Apa Jadi Seterusnya Amat MENGEJUTKAN !!!

Tags
loading...

Ayah Emma Maembong Bagi Homeless UK ni Makan. Apa Jadi Seterusnya Amat MENGEJUTKAN !!! | Kalau korang ingat beberapa hari yang lalu kami ada kongsikan foto percutian Emma Maembong dan ayahnya ke England. Tempat-tempat menarik seperti Liverpool dan Blackpool menjadi persinggahan Emma.
1
Namun kami cukup tertarik dengan beberapa perkongsian ayah Emma iaitu Ismail Embong di laman Facebook miliknya. Jika sebelum ini ayah Emma sanggup drive lori ke pantai timur bagi membantu mangsa banjir, kali ini lain pula ceritanya.
Airmatanya Mengalir…
2
Tersentuh juga lah hati kami bila membaca status ayah Emma ini. Walaupun mereka sedang sibuk mencari bilik hotel untuk bermalam (banyak hotel sudah penuh) namun sempat membantu lelaki gelandangan yang sedang kelaparan.
Mungkin berkat daripada pertolongan tersebut, mereka berjaya mendapatkan bilik hotel untuk bermalam selepas itu. Melihat kepada cara lelaki gelandangan (homeless) tersebut makan burger yang diberikan menceritakan segala-galanya. Boleh tahan peramah lelaki tu. Boleh lihat video mereka di bawah ni.
Apa-apa pun kami seronok dengar cara ayah Emma bercakap, dia punya accent tu bukan main pekat lagi. Banyak lagi video perjalanan mereka di sana dikongsikan oleh ayah Emma. Korang boleh tengok sendiri memang terbaik! KREDIT FB Ismail Maembong via Bulan Oh.


EmoticonEmoticon