Tuesday 6 September 2016

Ketika Saya Mengandung 6 Bulan Suami Berzina Dengan Isteri Orang Dalam Kereta- Luahan Isteri

Tags
loading...

Ketika Saya Mengandung 6 Bulan Suami Berzina Dengan Isteri Orang Dalam Kereta- Luahan Isteri
Memang kurang ajar wanita ni lihat gambar dibawah wajah wanita yang sanggup berzina dengan suami orang
dah la kurang ajar plak tu tolong sebarkan biar dia menyesal tak ganggu suami orang lagi!! lihat wajah penuh wanita ni mungkin anda kenal



Aku ibu kpd 2org ank .skrg sarat mgndung 6bln.suami ku tlah brubah dan curang dgn wnita lain.2mnggu yg lalu aku tlh mrampas tfn suami ktika dia sdng leka bmesej dgn wnita tsebut.
LOIS nma yg ttera d contact tfn suami tnyata bkan s'org llaki ttapi wanita smpananya.slma ini sya ttipu dgn nma tsebut (LOIS).nma yg dgunakn utk mgabuli pbuatan sumbang mreka.

Kpd wanita tsebut sya tak pduli awak siapa tlong jauhi suami sya.Kmu tlh mrosakn masjid yg tlah kmi bina blasan tahun .klau awak nk mgatal cari org lain bkan dgn suami sya .kpda Tasip nma yg mreka sbut di dlm msg tlong nasihatkn wnita ini,anda mungkin org tdekat ,saudara dia @ anda suami kpdanya.dia tlh mrosakn rmhtangga sya.dia skrg sngja mblock no.tfn sya utk mgelakn dri stelah sya mengetahui hubungan mreka.skrg sya tpksa umumkn di fb ini.


Sya tahu btepuk sblah tangan tk kn bbunyi ttapi sbgai wanita kta hrus mjga maruah dri jgn mjdi alat pmuas nafsu serakah llaki buaya mcm suami sya.s'org placur ada harga mdpat byaran ttapi kmu lebih truk shingga bzina di dlm kreta 


Suamiku tiada kemaafan di hati ku atas perbuatan mu .ketika aku sedang mengandungkn anak kita kmu sanggup mencurangi ku.Di sini sya buktikn mesej mreka ktika sya mrampas tfn suami 2 mingu yg lalu.Mesej lain mungkin sdh di pdamkn oleh suami.spandai pndai tupai mlompat akhirnya jtuh ke tnah jga.Hancur hati seorg isteri..AKU KECEWA AKU DERITA.

Info Paling Meletop:

About putera izman
Selamat Datang Ke Blog Puteraizman.com jika anda rasakan perkongsian ini bermanfaat sila share menerusi button share yang disediakan kepada mana-mana blogger ingin copy artikel ini mohon berikan credit ke blog ini terima kasih.


EmoticonEmoticon