Tuesday 6 September 2016

Anak saya dihospital trauma dan kemurungan apabila di hamun lelaki ini

Tags
loading...



Saya nak kawan2 tegok video ni dan tafsir sendiri.. anak saya berusia 4tahun stg secara xsengaja membaling puntik buah mangga ke kereta laki ni,saya cuba berlembut mintak maaf dan akan ganti rugi jika ada kerosakan tetapi laki ni tetap degan cara dia seperti org hilang akal datang serang anak saya dan saya,ini yang sempat dirakam, yang xsempat dirakam dia memaki hamun kami anak beranak dan hampir masuk kedalam rumah saya untuk merampas hanfon ni untuk delet video yg ank saya rakam,, juga megugut saya supaya jagan berani buat report polis..sekarang saya dihospital sg buloh bahagian trauma.. 2 org anak saya jadi trauma yang terlampau sampai demam2 dan kemurugan.. 

Si tua ni mengamuk dan marah pada budak berumur antara 4 tahun kerana membaling putik mangga ke arah kereta beliau...budak je kot, jgn gaya tu mcm samseng. Kan dah minta maaf.. Mana akal waras tak tau bezakan.. Ni musim durian kan? Apa kata kita balingkan buah durian kat dia.. nanti dia kenal, dia tu siapa.. Dah la tua.. tua saja je ko ni...
Posted by Kisah Masyarakat on 4hb September 2016



EmoticonEmoticon