Tuesday 29 November 2016

[VIDEO] VIRAL Lelaki Warga Asing Dipukul Tanpa Belas Kasihan Oleh Majikan Buat Ramai BENGANG !!!

Tags
loading...

[VIDEO] VIRAL Lelaki Warga Asing Dipukul Tanpa Belas Kasihan Oleh Majikan Buat Ramai BENGANG !!!| KUALA LUMPUR – Video seorang lelaki dipercayai warga asing dipukul bertubi-tubi dengan kayu viral di media sosial sejak malam tadi.
cina
Berdasarkan video, lelaki warga asing itu merayu-rayu agar lelaki berbaju biru dipercayai majikannya tidak memukulnya. Namun, rayuannya tidak diendahkan lalu dipukul bertubi-tubi tanpa sebarang belas kasihan sementara seorang lagi lelaki yang memakai baju Bersih 5 hanya melihat mangsa dipukul.
“Habis kerja, boleh main? CCTV tak ada, you cakap?” kata lelaki itu sebelum menyambung memukul mangsa dengan kayu dengan kuat walaupun di rayu berkali-kali agar dimaafkan.
Netizen mengutuk tindakan kejam dua lelaki berkenaan di media sosial yang dianggap tidak berperikemanusian dan memperlakukan mangsa seperti hamba abdi.
Video:-
Video berdurasi 51 saat ini telah ditonton 63,000 kali dan 3,395 shares di laman Facebook.
Walau apa salah sekali pun, tidak patut warga asing itu dipukul dengan teruk seperti itu. Ini zaman moden, tiada lagi istilah hamba abdi. Semua orang kerja makan gaji. Masyarakat berharap pihak polis menyiasat dan ambil tindakan terhadap dua lelaki berkenaan. Khalifah Media Network


EmoticonEmoticon